Kalite ilke ve Kurallarımız
• 1. inci Kural Müşteri her zaman haklıdır.
• 2. Kural, Müşteri Yine Haklıdır.
• 3. Kural, Focaccia Müşteri tabirini sevmez ve kullanmaz, ilk iki madde de genel kullanım olduğu için konuk haklılığını bu şekilde beyan ettik.
• Konuklarımız Tabirini Benimser ve konuklarını mağazalarında ve kioks noktalarında bu anlayış ile keyifle ağırlar.
• Konukların istek ve beklentilerini önemser ve gereğini yapar.
• İmalat Ham Maddeleri Tedariği Konusunda, hijyen ve inançsal hassasiyetler ile ham madde alımına azami özen gösterir.
• Üretim, lojistik ve sunum noktasına kadar hijyen halkasına uyar.
•Sürekli değişen ve gelişen bir sinerji ile çalışır kendini tekrarlamaz yeniler.
• Baker, Cafe, Patisserie ve Restaurant Konseptinde en seçkin marka olmak bilincinde bir kalite politikası ve iş modeli ile hizmet eder.
• Tüm Ekibi işine maksimum özen ve sevgisini katarak çalışır.
|